most akkor merre?

2010.10.11. 09:58

vagy inkább hogyan?

legyek megint agresszív kismalac és küldjem el új csoporttársakat a jó kurva anyjukba, csak hogy tudják hol a helyük?
esetleg agresszív kismalacot tartsam meg magamnak és megint csendes magányomban törtessek előre, abszolute leszarva mindenkit aki körülöttem van?
hm? most melyik a jobb?
most melyik pokbibi kell, hm?

oké, azt tudom, hogy tavaly fasza volt minden, most nem az és nem ülhetek megint magamat sajnálva a saját kupac trágyámon azt hajtogatva hogy szar az egész, de az bazdmeg. a tavaly kényszeredetten megtalált pozitívumokat most nem látom sehol, nagy valószínűséggel azért, mert nincsenek. legalábbis azok amikre számítottam.
kedves új csoportom idősebbekből áll ugyebár. gondoltam hogy ha ők tanulásra adják a fejüket akkor biztos nagy elhatározás van mögötte és milyen inspiráló lesz majd ilyen közegben együtt okosodni.
lófaszt.
nem tudom a pontos indokokat, és tisztelet a kivételnek, de a többség azért van itt, hogy legyen diploma, legyen jobb állás. cseppet sem jobbak az általuk oly előszeretettel szidott fiatalságnál, sőt.

és igen, erőteljesen meg lettem bántva általuk. kritikát elfogadok, nehezen ugyan, de megemésztem még ha dühös is vagyok miatta. nálam ez a düh általában inspiráló hatású. de a rosszindulat...
és nem, nem tudom leszarni, mert alapjában véve érzékenyebb vagyok most, mert nem találom a helyemet, nem tudom hogy lesz két év múlva. mit két év, már kövi félévtől kétséges, hogy lesz-e értelme az egésznek.

és emellé jön az is, hogy többet vagyok itthon, több jut az itthoni szarból is. és lassan nem bír már többet a vállam. ez van. meg a folyamatos rémálmok. aztán meg csodálkozom hogy fáradt vagyok reggelről meg szar a kedvem.

kedves Jézus!
jó volna ha kisöpörnéd legalább itthonról a sok negatívumot.
vagy sózzam fel a lakást? esetleg használjak inkább téglaport?


 

A bejegyzés trackback címe:

https://pokbibi.blog.hu/api/trackback/id/tr872362184

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ghery88 · http://omagyar.blog.hu/ 2010.10.11. 19:47:08

A fröcsögéssel sosem szabad törődni, mert nincs mögötte érték. Még a kritikákkal is óvatosan kell bánni, mert azokban ugyan akad megszívlelendő, de ugyanaz a szabály vonatkozik rájuk, mint a mérésekre. Egy mérés nem mérés; minél több van belőle, annál pontosabb a kép. Mondjuk ez az elv véleményem szerint majdnem mindenre ráhúzható.
süti beállítások módosítása