uralhatatlan indulatok

2009.01.25. 10:50

vannak sajna.
leginkább azért mert jelenleg nem tudom uralni magam.na ezért nem iszom.többek közt.mostan meg lebetegedtem.tudtam hogy le fogok.és tudom hogy le kell szarnom és csak semmi önsajnálat.
bezzeg tegnap.na nem is önsajnálat,bár az is,hanem düh.
jöttek bátyámék,mert szülinapja volt,aztán most bírtak jönni örömködni.
ezzel semmi gond nem lett volna ha anci a héten nem dőlt volna ki teljesen.influenza.
tanulás,különórák,oskola mellett még rohangáltam minden szarér.amit ketten szoktunk elvégezni,azt most egyedül kellett.elfáradtam péntekre és ráadásul péntek volt a leghosszabb és legfárasztóbb napom.szombaton meg semmi pihi,anci hajnaltól szarul volt,meg vacilált,mert suliba kellett volna mennie,de hát a köhögéstől aludni sem bírt,nem hogy suliba menni...de azért vacilált.bejött hozzám a szobámba vacilálni reggel 7kor.nem voltam túl boldog tőle,félálomban megkérdeztem tőle hogy szerinte végig bír-e ülni több órát egy teremben anélkül hogy ne rohangálna ki 10percenként mert rátört a köhögés.emellett fertőz.
nem válaszolt semmit,csak visszafeküdt aludni még.én viszont nem bírtam visszaaludni ezek után,hát nekiálltam a napnak.takarítás,főzés,még vásárlás is,bátyámék jönnek 5re.
remek remek.
eleve semmi kedvem nem volt az egészhez.nem is a készülődés,mert csináltam,nem szóltam egy rossz szót se,mint egy robot.főzés,takarítás,apám végül levette a vállamról a vásárlást..csak nem volt kedvem a megszokott menetrendhez.
apám megjön,még akkor valszeg nem seggrészeg,de nem biztos.ha nem seggrészeg akkor még segít is valamit.közben(hiába dugjuk el folyton máshova)felkutatja a házipáleszt,elszopogat belőle szépen lassan pár decit,így mire leülünk kajálni elviselhetetlen lesz.
megjönnek bátyámék.bátyámmal még nem is lenne gond egymagában,de ha jön a barátnője is akkor nagyon hülye tud lenni.barátnővel lefutjuk a szokásos jópofizós köröket,ha lehet inkább nem beszélgetek vele,pláne nem a múltkori után,ami enyhén szólva is kikészített.bátyám hisztizik majd egy jót,feltűnően eltörölgeti az evőszközöket meg a poharakat,mert vízcsepp nyomok maradtak rajtuk,vagy ami a kedvencem gondosan elmossa őket mégegyszer.leporolgatja barátnő székét mielött az ráülne meg ilyenek.semmi bajom nem lenne ezzel sem,ha nem csinálná olyan feltűnően(ha nincs itt a csaj,nem csinálja).néha ha épp vicces kedvemben vagyok,a kezébe szoktam nyomni a domestost,hogy biztos ami biztos fertőtlenítse is le a széket.ő ezt általában nem érti.nem baj,azért vicces.
szóval tegnap nem volt türelmem ehhez.meg ahhoz sem hogy mindenki úgy csinál mintha minden fasza lenne,hisz olyan ritkán ül össze így a család,ne rontsuk el.csakhogy én nem mindig érzek ehhez a színjátékhoz elég erőt.tegnap kibuktam.de nagyon.fasza jelenetet is rendeztem és leüvöltöttem mindenki fejét.bátyámét nem.tőle bocsánatot is kértem,majd közöletm hogy nem fogok az ő kedvéért úgy csinálni mintha minden rendben lenne,és nem ülök le apámmal egy asztalhoz enni azok után hogy oltott egész nap,majd még elejtett egy olyan megjegyzést is ami után szívem szerint belevertem volna a fejét az asztalba.bátyám ezt meg is értette,barátnője azonban nem és valami furcsa oknál fogva úgy gondolta hogy ő bejön hozzám lelkizni.öreg hiba.ismerjük egymást már jó pár éve,tudhatná hogy ha én robbanok akkor nem kímélek senkit és jobb egyedük hagyni.kizavartam.ahogy nyílt az ajtó,olyan kis lassan,félénken(baromira nem félénk a csaj,csak ilyen műjókislány.hányok tőle),tudtam hogy ő jön,mielött megláttam volna már közöltem hogy jobb ha kimegy.ő meg kezdte hogy de...
nem de,mennyé ki.oké,akkor majd holnap beszélünk.na attól mentsen meg téged az úr..hogy beszélgess velem.
aztán meg jött anci azzal hogy miért rontottam el az egészet.
én meg mondtam neki hogy gondolkodjon már ki baszta el...
az egy dolog hogy ők úgy csinálnak mintha minden rendben lenne,és eltűrik a fasz apámat,de nekem nem kötelességem.közöltem előre hogy amikor ilyen állapotban van,nem vagyok hajlandó vele beszélni.nem hogy egy asztalhoz ülni...
az a baj csak,hogy amíg azt érzi hogy mi mindeig mindent megbocsáltunk,addig nem fogja belátni hogy gond van.addig nem fog segítséget kérni és addig nem változik semmi.
évek óta megy ez.
meguntam.
végleg.
 

A bejegyzés trackback címe:

https://pokbibi.blog.hu/api/trackback/id/tr10900953

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása