agyatlan

2009.01.26. 08:13

az influenzában az a jó hogy setét felhőként rátelepedik a fejedre és nem tudsz mit kezdeni vele.fájdalomra beveszek egy pirulát és negyed óra múlva jobb.köhögés az baromi zavaró ugyan,de arra meg jó az inhalálás.infra lámpával megelőzhető a napi 100db papírzsepi elhasználata.a lázamat is le tudom vinni és tömöm magamba a vitaminokat is...
de a felhő a fejemben csak nem akar távozni.meg a szédülés sem.leállt az agyam és szédülök mellé.remek remek.
csak akkor vagy beteg igazán ha úgy is viselkedsz.
nem áll szándékomban betegnek lenni,de valaki adhatna tippet hogy indítsam újra az agyamat,mert szükségem lenne rá délután.
előre látom mennyire fognak szereti a kedves osztálytársak amikor bemegyek betegen suliba...:)
az a legviccesebb az egészben hogy a héten akartam beoltatni magam influenza ellen.

a hétvégi események után viszont nem estünk pánikba(ja igen,bátyám meg anyámat sértette meg sikeresen),tegnap este már nevettünk az egészen,és valami csoda folytán anci is kezd másként vélekedni az egészről.első dolga az volt hogy mérgében sütit gyártott:)a második meg az,hogy nézzek mán utána mi lészen a program az operában februárban és nézzek ki valami jót és menjünk operába.höhö.na opera felé is utoljára....10éve jártam,vagy több,amikor még az üzemházba jártunk próbálni.imádtam a liftet.mindig beragadtunk félemeleteknél...

A bejegyzés trackback címe:

https://pokbibi.blog.hu/api/trackback/id/tr100902752

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gyönyörű zombi · http://izzyfox.blog.hu 2009.01.26. 12:09:43

Nem vagy egyedül, én is benyaltam az influenzát... Tibitől... Az a mókás, hogy ő nem is akart nagyon puszit se adni, mert elég szarul volt, de én erősködtem, hogy úgyse kapom el. Nesze nekem :)
Azóta valahogy olyan furcsán működik az agyam, főleg hajnalban, mikor felriadok valamire és kimászok a fürdőbe. Mintha... nem is én lennék. Tudom, hogy nem álmodom, de úgy érzem, ami körülvesz az nem is a valóság... Biztos taknyos az agyam is :))

pokbibi · http://pokbibi.blog.hu 2009.01.26. 18:18:47

taknyos nekem is basszameg.belesüppedtem a betegségbe mégiscsak sikeresen.bár nem szándékozom soká,bár így legalább elvégzem nyugisan az itthoni dolgokat,meg van időm tételezni is.épp ideje.ahhoz meg nem kell agy.mármint az íráshoz...
süti beállítások módosítása