leépülés apránként

2009.04.08. 08:16

kezdtem azzal hogy majdnem levágtam az ujjam.jobb kéz(naná),mutatóujj(naná).már egészen szépen beforrt azóta,csak kicsit nehézkesen mozog,meg icipicit érzéketlen.anci aszondta amikor meglátta a vágást még frissiben,reméli nem vágtam ideget.mostmár én is remélem...
aztán folytattam azzal hogy oly mértékben megrottyant a derekam hogy nem bírtam lehajolni.mint aki karót nyelt,kb úgy mozogtam.robot.aztán beállt a dolog teljesen,se ülni,se feküdni,semmi.oké,nem esünk kétségbe(nem a frászt nem,a fájdalomtól már üvölteni tudtam volna),izomlazító+fájdalomcsillapító.1óra múlva már jobb lett,hát folytattam dolgomat,kis kimozgatás után laza porszívózásba fogtam.
leesett a porszívó feje pont a lábamra.remélem a körmöm megmarad.egyenlőre szép kék.lehet tán a többit be kéne festeni hozzá passzolóra,csak nincs kék lakkom.franc.
tegnap meg macs szedett ki egy darabot a vállamból.épp az ölemben volt,bátyám meg vészesen közeledett felénk,ő frászt kapott és elinalt,egy darabkával belőlem.sebaj.míg betadin van itthon,nagy baj nem lehet.a kötszereket meg már el se rakom.a hasam is szép csíkos lett.még egy pár karmolás merőlegesen és elmondhatom hogy kockás hasam van.
a jókedvem nem hagyott alább,semmi gond.végtére is elég vicces látvány vagyok mostanában,emellett ancit is megnevettetem folyton azzal hogy röhejesen béna vagyok mutatóujj nélkül.angol óra is viccesen zajlott,mondtam hogy írni nem tudok,lehetne némi szövegértést gyakorolni?mer ott csak ikszelgetni kell.jóformán marokra fogtam a tollat és úgy véstem az x-eket.vicces voltam valóban.még én is nevettem.
a vérveszteséget meg már nem is számolom.sőt.lehet azért van az egész hogy jobban bírjam a strapát,ugyanis némi vérveszteség esetén nemes egyszerűséggel feldobom a talpam,különben ájulás lehetősége áll fenn.most még az se.csak röhögök.
de.
kedves Jézus!
értem én a tréfát,de mostmáraztán elég lesz.
vagy szülinapra kérjek elsősegélydobozt?
mer anci már ezzel poénkodott ám.
és én kivételesen nem röhögtem.


P.S.demosttélleg.amúgy fogalmam sincs mit akarok én öregedésnapra.mindig ez van.év közben annyi minden eszembe jut,hogy na majd jól azt fogom ám kérni,ilyenkor meg semmi ötlet és már megy a csesztetés hogy mit szeretnék.mittudomén.vizsgákon túl lenni,sikeres felvételilappal rendelkezni,min.18millió forintot birtokolni,10kilóval kevesebbnek lenni,kicsit nagyobb mellekkel élni,világbékét vidáman szemlélni,egészséges kutyával rendelkezni,normális családban élni,teljes tudatosságban létezni,szerelmet találni,eljutni skóciába és peruba,megfejteni az élet értelmét,legalább az enyémet,állandó hittel rendelkezni,kopt,latin,ógörög nyelvtudással bírni,kane,kentaur,faith no more,soundgarden,u2,fish!,sting,genesis,ect. koncertre menni.ilyenek.
 

A bejegyzés trackback címe:

https://pokbibi.blog.hu/api/trackback/id/tr111053200

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása