hazugságok hálójában

2009.12.13. 11:05

avagy növessz gerincet öcsém,néha jól jön!

lövésem sincs hogyan lehet úgy élni,hogy az ember mindig azt mondja,mindig úgy viselkedik,ahogy az a másik többi embernek jól esik.na nem ugrál az illető ahogy mások fütyülnek(bár végülis de),hanem direkt viselkedik úgy,hogy az mindenkinek szimpatikus legyen.

namármost ha valamivel fel lehet engem dühíteni,akkor ez az.hogy képtelen valaki a szemembe mondani hogy mit gondol rólam és ehhez mérten homlokegyenest másként viselkedik.és ha ez valóban így van,akkor megint találkoztam pár olyan emberrel akinek még a kérdéseit sem lehet elhinni.
bevallom őszintén nagyot csalódtam.
most így hirtelenjében több emberben is.

és még azt mondják a nők pletykásak.kihagyják azon hímnemű egyedeket akik képtelenek felnőtt mód viselkedni.felnőtt alatt nem azt értem,hogy dolgozik,teszem azt nem anyuval és apuval él már,hanem azt,hogy felvállalja a gondolatait,a véleményét,az érzéseit,a tetteit.

én meg megbíztam az elmúlt időben két olyan emberben,akikben ezek szerint nem kellett volna.persze még kiderülhet hogy az egész nem így van,csak hát az a helyzet hogy mivel itt képtelenek az emberek a pofádba mondani hogy mit gondolnak rólad,nem is lehet tudni hogy valójában mi hogyan történt,ki mit mondott,ect.

és miért van már megint az,hogy olyan ember csap be,aki előtte még nekem sírt hogy nem akar elveszíteni.én meg még azt gondoltam de aranyos.
frászt.
ezek után ha egy férfi(?)ilyennel jön nekem,jó messziről el fogom kerülni,mert ha úgy érzi elveszíthet,akkor annak oka van.és nem én adtam az okot.
 

sebaj.minden nap tanul valamit az ember.most találtam egy újabb embertípust akikben nem szabad megbízni.és egyre csökken azok száma akikben tán,mondom tán,lehet.

ó igen.és kedves emberek,kik tartotok tőlem.nem,nem fogom leharapni senki fejét,nem fogok bosszút állni,ugyanis kinőttem már ebből.egyszerűen csak csalódtam.kurvanagyot csalódtam.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://pokbibi.blog.hu/api/trackback/id/tr261593804

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gyönyörű zombi · http://izzyfox.blog.hu 2009.12.14. 17:13:15

súlyos olvasmány... ha úgy érzed beszéljünk (róla), csak szólj...

pokbibi · http://pokbibi.blog.hu 2009.12.14. 18:12:03

nos most épp úgy tűnik hogy tán pénteken megyek leiszom magam,amúgy meg szilvesztert is veletek töltöm,vagy itthon.még nem tudom.amúgy nincs gond,mármint jól vagyok,csak csalódottan,sok mindenkiben és mindenben csalódottan,emellett vizsgaidőszak,válófél,és nem süt a nap.csak a szokásos;)

gyönyörű zombi · http://izzyfox.blog.hu 2009.12.14. 22:24:12

ivásra én is vágyom asszem, a szilvesztertől meg tartok egy kicsit - csak amiatt, hogy már megint jamming, de általában amit nem várok, vagy amitől tartok, az jól szokott elsülni, úgyhogy mélyen belül azért bizakodó vagyok... ;)
most látom csak, milyen súlyos dolgok történhettek itt, ha már velünk tervezel szilveszterezni - bár ez utóbbinak én azért örülök is egy kicsit... :) msn-en írtam, úgyhogy majd jól kifaggatlak ;)

Ghery88 · http://omagyar.blog.hu/ 2009.12.23. 12:41:54

És beigli van már? Én hamarosan mézeskalácsot sütök (rémálom volt összegyúrni gyáááá), meg lehet még valami mást is:)

pokbibi · http://pokbibi.blog.hu 2009.12.23. 13:19:31

beigli még nem van,tészta pihen a hűtőben,vár arra hogy én is pihent legyek és megcsináljam,de arra aztán várhat.most épp 2 nap idegbaj volt terítéken,mert számítógép hosszas betegség után úgy döntött feloldódik inkább az Univerzumban és itt hagy engem a fenébe internet és félig kész beadandó nélkül.de a világ végül csak megmenekült hála a pindúr pandúroknak és Tibinek,aki némi varázsital(sör)elfogyasztása után rakott a gépbe bele némi manát(alaplapot és egyéb dolgokat amiket a varázsital és amúgy is módosult tudatállapotom nem enged felfogni)és láss csodát a gép feléledt.igaz azt még nem tudom hogy a számomra oly fontos beadandót hol rejtegeti,de jelenleg nem is érdekel.aludni szeretnék.vagy kéne némi voodoo vagy hoodoo ami belém is sok sok manát helyez hogy,végig tudjam csinálni az előttem álló,mások által meghittnek és szeretetteljesnek nevezett rémálmot.

gyönyörű zombi · http://izzyfox.blog.hu 2009.12.23. 15:59:51

mondtam már, hogy imádom a helyenként (ön)iróniával fűszerezett stílusodat? :)))

Ghery88 · http://omagyar.blog.hu/ 2009.12.23. 20:32:05

Azért ha egy gépbe alaplap kell, az remekül megalapozza az ünnepeket:D Egyébként pedig szólja pindúroknak, hogy intézzék el azt a förtelmes félkész beiglit, ha már basztak nekem segíteni az idei ritka genyó mézeskalács elkészítésében. Boldog Karácsonyt!:P
süti beállítások módosítása