szombat

2010.03.29. 19:39

nekem ünnep volt, akárki akármit mond. akármennyire fél fülemre nem hallok és akármennyire széttaposta a lábamat az a nagyra nőtt jeti, ezzel is maradandó emléket okozva. iszonyatosan vártam. úgy készültem mint egy menyasszony. valahogy ezekre a bulikra fel kell készülni, azt hiszem leginkább lelkileg. mert baromi sokat ad. legalábbis nekem.

nem tudom. én nem éreztem gáznak a bakikat, nem éreztem hogy a srácok ne lennének együtt, sőt. pont a bakiknál jött le számomra az, hogy mennyire egy apró rezdülésből értik egymást és korrigálnak.

nekem meg volt most is az a pezsgés, amit akármennyire hulla voltam, minden koncert alatt és után éreztem, akár napokig. nem vagyok észnél. na nem azért mert úúúristen mekkora party volt, hanem mert ....basszus menj el egy koncertre és megérted. megkavar az az ember.

és igen vazzeg, sokan Kowa miatt mentek el, mi ezen oly meglepő? hát pont az volt a lényeg hogy megint együtt. nem is értem miért csodálkoznak ezen egyesek.

ami meg a fórumon megy az kriminális.

én megint el lettem varázsolva, mit megint, még mindig.

itt is varázsolódok éppen, valahol jobbszélen :

https://www.youtube.com/watch?v=4Rl_SJy1b6E

az pedig, hogy újra hallhattam a régi-új kedvenceket, minden pénzt megért.
köszönet érte.

A bejegyzés trackback címe:

https://pokbibi.blog.hu/api/trackback/id/tr681878828

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása