tüzel,vizel,nem üti le

2009.01.23. 10:54

odáig már eljutottam hogy nem szentségelek hangosan.de még mindig fortyogok ha találkozom valami balf@sszal,igaz csak magamban.
anyám tacsija tüzelt.a fiúk meg vizelnek.meg jönnek utánunk,aminek mackóm nem örül ugyebár.hiába van túl a dolgon a tacsi,nyílván még érződik rajta,viszont nekem meg már se türelmem,jelenleg meg még időm sincs külön sétálgatni vele.amúgy is mindig leállok,várok,kerülök,szólok,próbálom emberien kezelni a többi kutyást,mert maci nem tűri a többi kant.mivel az én kutyám "hülye",ezért én kerülök,én várok,én szólok előre hogy ne,ne engedd ide a kutyádat mert reggeli,ebéd,vacsora lesz belőle.emellett folyton pórázon van ugyebár szerencsétlen,saját,meg a többi kutya testi épsége érdekében.meg hát én se örülnék ha valami idegen kutya csak úgy hozzánk futna és látszólag bármi indok nélkül szétmarcangolná valamelyik dögöt.így hát jókislány módjára folyton száműzöm magam a többi kutyástól,ami tulajdonképp nem is nagy hátrány,mert általában semmi kedvem csacsogni velük.
de azért akad néhány pöcskoszorú aki ezt nem bírja felfogni,mert hát nem találkozott még ilyen "vadállattal"mint az én mackóm.vagy csak nem tud bánni a kutyájával,aki meg örömködve jönne hozzánk barátkozni.ilyenkor magamra erőltetek némi kedvességet,miközben próbálom macit visszafogni a maga 50kilójával és mérhetetlen dühével.elmagyarázo kedvesen,érhetően,hogy itt bizony nem lesz barátkozás,a közeljövőben kerüljük egymást kölcsönösen.eztet általában fel is szokták fogni.általában.de akad olyan hülye önelégült picsa hölgyike,aki nem bírja felfogni és még én basszam meg,hogy kimerészkedek a kutyámmal a ligetbe és egyébként is.nem mintha nem lenne elég nagy a liget kettőnk számára,de hát leszakad a lába ha kicsit kerülnie kell.de hát ő a pecsában dolgozik és persze hogy csak arra bírja megközelíteni amerre én állok és várom hogy elmenjen.kuty persze jöne haverkodni,mackó persze kétlábra állva kaffog,morog,szentségel,közben másik kezemmel a tacsi nyakörvét fogom,hogy oda ne menjen,meg ne érezze rajta a másik kan a szagot,mert akkor a büdös életben nem megy tovább,hölgyike meg meg se próbálja visszahívni a kutyáját,csak tipeg a latyakban a tűsarkújával.aztán csak szóltam neki hogy lesz szíves rászólni az ebre.de az meg nem hallgat rá.vagy csak ő sem szereti.nem csodálkozék rajta.
ő jött barátkozni,mackó védte a falkáját,ez mind érthető számomra és nem is bosszankodnék rajta,ha nem tett volna hölgyike még nekem megjegyzést.kedvesen(na jó nem,de nem üvöltve legalább)közöltem vele hogy tecciktudni azért álltam meg hogy elhaladjanak itten arra...nem erre....arra....
hogy ő itt dolgozik,ezért jött erre.én meg mondtam neki kissé már ingerültebben,hogy ha arra ment volna a cipője sem lenne most oly sáros(ezen elgondolkodott)egyébiránt most csak azért nem negedem el mackót,mert a kutya nem tehet róla hogy ő értetlen.de legközelebb lehet hogy kicsit,csak egy kicsit lazábbra veszem a pórázt,épp hogy csak elérje a kutyája sonkáját,épp hogy csak megtanulja hogy mackót messziről és még annál is messzebbről kerülje el.ha már ő nem tudja megtanítani rá....
seggfej.

A bejegyzés trackback címe:

https://pokbibi.blog.hu/api/trackback/id/tr85897305

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása