néha3

2009.10.21. 21:14

kicsit megáll a világ.
namármost ez néha jó,néha meg persze nem.na ma nem.
igazából 2 napja áll a világ körülöttem,nem változik semmi,csak ugyanazok a történések ismétlődnek,és kurvára bosszant.
tegnap olyan durva deja vu-m volt(nem,nem cickányt láttam),hogy már már ijesztő volt.
felfordul a gyomrom ettől.
tegnap visszamentem kicsit az időben és egy lassan 6 évvel ezelőtti jelenet játszódott le,persze más emberrel,de ugyanaz.és ugyanazt az irritáló tehetetlenséget éreztem,mint anno.
na és akkor most kedves Jézus,ezzel mit kell kezdenem?
ne kövessem el megint ugyanazt a hibát,avagy most javítsam ki?hm?hagyjam a faszba az egészet,vagy igenis csináljam végig,figyelembe véve a régmúltat?
hm?

és mond,ugye véletlenül sem eme idióta gondolat miatt nem érzek?
mond hogy csak azért mert fáradt vagyok.
 

A bejegyzés trackback címe:

https://pokbibi.blog.hu/api/trackback/id/tr261466402

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása