ünnep

2009.12.25. 10:19

kedves Jézus!

így fél év késéssel,boldog szülinapot.merthogy nyáron születtél vagy mi.
ezt meg is ünnepeljük minden évben télen.gondolom ettől baromi boldog vagy.
én is.
az az igazság hogy évről évre egyre inkább ábrándulok kifele a karácsonyból.talán ez majd változik,ha saját családom lesz és saját elképzelések alapján fog zajlani a szenteste.
semmi idegbaj nem lesz benne,legalábbis családomnak ne legyen.nekem tuti lesz azért,csak ne legyen annyi mint amennyi évek óta megadatik ilyenkor.
bár tegnapi nap végülis nyugis volt.ancival el voltunk ketten.ő főzött én meg szokásomhoz híven végeztem a férimunkát.felállítottam a fát.ennek köszönhetően(mármint a fűrésznek,vésőnek és kalapácsnak)ma a reggeli kávémat tartalmazó bögrét alig bírtam felemelni,majd sikeresen ki is lögyböltem a földre annyira remeg még mindig a kezem.
amúgy meg borzasztó illúzióromboló egyedül díszítgetni a fát.olyan mi a francnak életérzés uralkodott rajtam végig,amitől nem voltam túl kreatív.sebaj.azért tűrhető lett a dekoráció.csak minek,mert ancin kívül senki sem értékeli.modjuk ő legalább igen.ja meg hát a macskák természetesen.már le is bontották a felét,de nem vagyok hajlandó idegeskedni rajta és visszarakni sem fogom.

ma meg majd jól átjön családom(?)többi tagja,nem tudom minek.megszokásból.apám majd megszokásból be lesz baszva,bátyám megszokásból megjegyzéseket fog tenni mindenre,barátnője megszokásból megjegyzi majd hogy nagyon finom az étel,miközben majd azt a miniatűrizált adagot piszkálja a villájával a tányéron,amit be mert vállalni,mert hát vigyáz az alakjára,bár nem látszik és bár nem értem hogy ki az a hülye aki karácsonykor ezzel foglalkozik(jó,én is foglalkozom vele kicsit.ma pl azon gondolkodtam hogy miért van az,hogy ha az ember lányának teste épp fogy,akkor az első ahonnan fogy az a melle.bezzeg ha hízik...mindenhova megy csak oda nem.pedig milyen faja lenne.pár nap alatt olyan dögös bögyös vörös bírnék lenni a mindenféle vendégségben kötelezően elfogyasztott beiglitől hogy ihajj).
szóval ez lesz ma.holnap meg megyünk nagymaminak nevezett tárgyhoz,aki már az első öt percben tenni fog valami finom sértő megjegyzést,amitől megint egy évre előre elmegy a kedvem attól hogy lássam.na jó.igazából sosincs kedvem látni őt.beszélni vele meg pláne nincs...
utána feltálja majd a megszokott nyuszikat meg kecskéket,amikből a "szép"emlékek miatt képtelen vagyok enni.ja igen,a szép emlékeket is neki köszönhetem.ebből persze sértődés lesz,meg abból is hogy nem fogok alkoholt fogyasztani és erre jön majd a minden évben elhangzó megjegyzés hogy mikor fogsz már végre felnőtt módjára inni egyet.ó csezdmeg ha alkohol fogyasztásban kéne mérni a felnőttlétet,akkor bizony én már igen régóta felnőtt vagyok.ezt a hülyeséget.azt persze nem tudja hogy józanul is nehezen tolerálom őt meg apámat,hát még ha oldódok....és egy egyész nap fog ezzel eltelni,hogy kimegyünk,végig hallgatjuk a faszságait,igyekszük nem visszaszólni,csak azt nem értem minek.ahelyett hogy itthon tölteném a napot aránylag kellemesen.mondjuk bírnék aludni például.vagy csak dögelni az ágyon és bambulni valami csöpögős karácsonyi filmet,hogy legalább onnan kapjak némi karácsonyi hangulatot...
 

A bejegyzés trackback címe:

https://pokbibi.blog.hu/api/trackback/id/tr91621944

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása