sikerült kicsit visszakanyarodnom Jézus téma felé. The second coming című, Krisztus utolsó megkísértéséhez hasonlóan nem túl egyszerű filmmel. persze ez utóbbi kicsit "komolyabb", de attól még előbbit is szeressük.
Jézus eljön másodszor is és az emberiség magához hűen undorító mód reagál rá. pont ahogy várnám. hisztéria, őrjöngés, egymás eltaposása, hogy közelebb jussanak hozzá, mások inkább kinyírnák, mert hát mi a faszér' van itt, csak összezavar mindent. ő meg közben aktívan nem érti mi ez a reakció és mi legyen a kövi lépés.

no hát ezt ecseteltem épp édsanyának kutyséta közben, amikor végre, hisz már oly rég nem talált be, most ismét jött egy fasz, a fasz gondolataival, épp akkor amikor a filmbeli emberek reakcióit meséltem, s édsanya mondta hogy na igen, ilyen hülyék az emberek, na pont akkor megszólalt egy halkan mormogó hang a hátam megett, hogy megmorogta a kutya. ránéztem, ő meg agresszív fejjel kérdezte hogy miért morog a kutya.
hát eccsém ez kb olyan hogy miért szaratom oda a kutyámat, mondom nem szaratom, szarik az magától, nagy fiú már. egyébiránt eltakarítom, úgyhogy oly mindegy hova pakolja.
szóval emberünk állt ott kissé értetlen, de annál inkább mérges fejjel, hogy miért morog rá a kutya.én meg mondtam rá hogy nézz magadra ember, vajon mé'?
erre, mint valami droid, megint elmondta hogy megmorogta a kutya. és állt ott mint egy faszent.
-és?
-hát meg is haraphatott volna.
-megtette?
-nem. de megtehette volna.
-megtette?
-nem, de...
-nem tette meg. pont. ha harapós lenne, nem lenne elengedve.
-de...
-a kutya nem veszélyes, de én igen. menjél szépen tovább.
-mit ugatsz?
-nem ugatok. mondom. menj tovább.
s lőn.

valahogy annyira tipikus, hogy amikor hányingert kapok csupán a "képzeletbeli" seggfejektől, találkozom valóssal is. jó viszont hogy nem öntött el az ideg, csak hülyén néztem rá, hisz másként nem is lehetett volna.

Kedves Jézus,
ha jössz, inkább csendben tedd és apránként férkőzz be az elmékbe. a kiállok megmondani a frankót módszer már régóta nem műkszik.
 

A bejegyzés trackback címe:

https://pokbibi.blog.hu/api/trackback/id/tr582111278

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása