a fa

2010.01.13. 09:36

ami az erkélyem előtt áll, több szempontból is hasznos.
pl. nem sülök meg nyáron,mert árnyékot vet.
ugyan most nem,de ha levelekkel is rendelkezik épp, akkor nem a többi házat kell bámulnom az ablakon át, csak a fát. ami pozitív.
aztán a szemben lévő házból nem látnak át. saját erkélyükön bagózok ugyanis rendszeresen bámulnak ide befele nem túl érdekfeszítő mindennapjaimat figyelni, ami azért néha irritál. pláne hogy szokásom érezni ha épp bámulnak. hidd el, nem vicces érzés.

egyszer már meg akarták nyesni ezt a fát. azt a szép nagy ágát készültek épp levágni, ami jótékonyan eltakaraja a külvilágot előlem, avagy fordítva.
ma mire kell kelnem? láncfűrész zajára és arra hogy egy munkás bámul be az abalkomon.
jelentem meggyőző tudok lenni. pláne az első kávém elfogyasztása előtt. pláne ha morcos vagyok. pláne miután elmagyaráztam már hogy ezt ne vágják le. pláne hogy bámul be az a fasz az ablakon miközben és a vizsgaidőszak fáradalmait pihenném kifele. pláne hogy ő keltett fel a zajjal.
még a khöccsög szomszédnak is jutott a haragomból aki megrendelte ezt a vágást, és képes volt a nyúzott, feldagadt képembe mondani hogy nem tudja ki rendelte. nem a f@szt nem.

de az ág megmenekült hála lobbanékony természetemnek és a pindúr pandúroknak.
mostan már csak a kedves szomszéd irritál. mondjuk ő mindig. aszonnya ha valami problémám van azt a közgyűlésen kell elmondani. hja kérem, csak hogy addigra teljesen kivágják itten nekem szeretet fámat, mit rinyáljak akkor én ott nekik tavasszal,mi?

mondtam már hogy alapvetően nagyon nem szeretem az embereket? és még normális indokot sem képes mondani az ürge hogy miért kell megvagdosni ezt a szerencsétlen fát. csak úgy. zavarja hogy belóg az az ág oda az útra. hja kérem. engem meg te zavarsz baze minden egyes nap amikor látom azt a rusnya béka pofádat, na ide azzal a láncfűrésszel...
 

A bejegyzés trackback címe:

https://pokbibi.blog.hu/api/trackback/id/tr51668554

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása