utálom

2009.10.14. 16:12

amikor amolyan teljesen felesleges csajos csacsogással tökéletesen keresztbe húzzák a terveimet.vagy akármit...
néha igazán jó volna ha az emberek képesek lennének befogni a szájukat.
vannak helyzetek amikor nő létemre egyszerűen képtelen vagyok tolerálni a tipikusan női viselkedést.mármint amit általában annak tulajdonítanak.
és ha én véletleül nem így működöm,annak bizonyára valami rejtelmes mögöttes oka van,amit persze mindenképp meg kell tudni,mert hát a nők tartsanak össze.vagy mi.
nos én összetartok azzal akivel amúgy is megosztom életem fontos és kevésbé fontos mozzanatait,amúgy meg részemről nem erőltetném a témát.
egyszerű és nagyszerű:jobban kijövök a férfiakkal.
alapvetően.tisztelet annak a pár kivételnek,akikkel viszont érzem azt a bizonyos női barátságban fellelhető cinkosságot.
visszatérve a férfiakra,egészen más tészta az(és kimondottan rühellem)ha folyton félreértelmezik azt,ha pusztán kedves vagyok.
emberek!az hogy egy nő nem küld el rögtön a jó büdös francba,nem jelenti azt hogy pár pohárka ital elfogyasztása után rögtön szét is teszi a lábát.persze itt megint az jön hogy a többség sajna mégiscsak így működik.én nem.
kibaszott sztereotipiák.
 

A bejegyzés trackback címe:

https://pokbibi.blog.hu/api/trackback/id/tr51449972

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ghery88 · http://omagyar.blog.hu/ 2009.10.14. 22:03:14

És ezek a szájba baszott trágár szavak is! Na mindegy, majd a következő romantikázás alkalmával ezt is átrágjuk;)

pokbibi · http://pokbibi.blog.hu 2009.10.14. 22:26:55

@Ghery88: ne is mond bazdmeg,kibaszottmód elegem van a redvás szájából.meg ilyenek.most így nem jut eszembe cifrább káromkodás.hiába no,álmos vagyok.ja de mondjuk bele lehetne tűzni valahova a telibevert szót is...az olyan divatos manapság.meg a khöccsög.szigorúan h-val.az is faja.pedig sokkal viccesebb szerintem a kancsó,emellett fasz helyett lehetne használni a pénisz szót(megfigyelted hogy az emberek többsége jobban megbotránkozik ha a pénisz szót hallja,mert a fasz már oly nagyon természetes...?),vagy neadjisten a pöcs szót,mert az még degradáló is.
romantikázás meg....szeretek veled romantikázni,de azért elég bosszantó hogy már nemtomhány kedves csoporttárssal össze lettem boronálva.bár nem.még nem bosszantó.még egész vicces.még...
süti beállítások módosítása