elektromos álom

2010.02.07. 10:30

álmomban elektronyos autóm volt és mindenki hülyének nézett. kis idétlen libakaki- és neonzöld színben pompázó darab volt, olyan, mintha feltorlódott volna az orra, lassan ment, kicsi volt, egyszerű volt kezelni és imádtam. álmodtam már vele amúgy egyszer.
reggel be is pötyögtem a gugliba poénból, hogy elektromos autó és ott volt. pont ahogy álmomban (jó a szín nem stimmelt no, de nem is baj.)
kedves Jézus!
ez valami utalás? most, hogy tervben van a jogsi meg saját autómobil, most beoltod az agyamat, hogy "überzöld" legyek én is?
és miért van az, hogy azt is megálmodtam, hogy 80km/h -val megy max? aki ismer, pontosan tudja, hogy az év világon semmit nem tudok az autókról. semmit. a színét meg tudom állapítani kb és ennyi. most meg utalgatsz itt nekem...jajj...
végülis lemondhatok az álmomról, hogy terepjáróm legyen. flangálhatnék akár egy ilyen kis szörnyszülöttel is. igazad van.

 

 

 

P.S: kis keresgélés után meg lett a libakaki színű is...

már csak az a bajom, hogy ehhez nem vagyok eléggé milliomos...
 

A bejegyzés trackback címe:

https://pokbibi.blog.hu/api/trackback/id/tr121735847

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása